Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Οι ριζικές αλλαγές που επήλθαν στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στο Λύκειο και η συνεξέταση των δυο μαθημάτων δημιούργησαν την ανάγκη να φωτιστεί αυτό το νέο και απαιτητικό πλαίσιο. Σκοπός του υπάρχοντος εγχειριδίου να είναι να καταστεί ένας εύχρηστος και εποικοδομητικός οδηγός για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευομένους στην πορεία της προετοιμασίας τους για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Το υπάρχον εγχειρίδιο περιλαμβάνει:
Οργάνωση και διαγρα΅΅ατική παρουσίαση της θεωρίας στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία για το Λύκειο.
Μεθοδολογία προσέγγισης των...
Το εκπαιδευτικό βιβλίο Υγιεινή απευθύνεται στους/στις μαθητές/-τριες της Γ΄ Λυκείου ΕΠΑ.Λ (Τομέας Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας) και στόχο έχει
να τους/τις βοηθήσει να προετοιμαστούν με τρόπο συστηματικό για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Οργανώνεται σε τρία μέρη:
Ι. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται αναλυτικά τα κεφάλαια της διδακτέας - εξεταστέας ύλης
(Η Υγιεινή ως επιστήμη, Διαίρεση της Υγιεινής, Υγεία, Επιδημιολογία – Νοσήματα, Υγιεινή: Υγιεινή περιβάλλοντος,
Υγιεινή των τροφίμων, Νερό – Ύδρευση, Αποχέτευση – Απορρίμματα, Ατομική καθαριότητα του σώ...
Τις τελευταίες δεκαετίες η γλώσσα δεν εξετάζεται πλέον ως ανεξάρτητο και μεμονωμένο φαινόμενο, αλλά πάντοτε στο κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο (συγκείμενο) μέσα στο οποίο λειτουργεί και με το οποίο αλληλεπιδρά. Σε αυτή την περισσότερο «κοινωνιοκεντρική» παρά «γλωσσοκεντρική» θεώρηση της γλώσσας κεντρική θέση κατέχει η έννοια του κειμένου, που βέβαια σήμερα δεν περιλαμβάνει μόνο τα «παραδοσιακά» προϊόντα γραπτού λόγου (λογοτεχνικά και μη λογοτεχνικά), αλλά έχει διευρυνθεί μέσω της πολυτροπικότητας, δηλαδή του συνδυασμού πολλών και διαφορετικών σημειωτικών τρόπων (γραπτός και π...